برو گوشه ای بنشین...
1397491088750517_large.jpg

گـاهـی اگــر دعـایت مسـتجاب نشـد، بـرو و گــوشـه ای بنـشـیـن...


زانـوهـایـت را بغـل بگـیـر و یک دل سـیـر گــریـه کـن...


شــایـد لازم باشــد میـان گــریه هـایـت بگــویی


.:: اللهُـمَّ اغـفِــر لِیَ الـذُنوبَ الّـتـی تَحـبِـسُ الـدُّعــا ::.


خــدایا! ببخـش آن گـناهـانم را کـه دعــایم را حــبـس کــرده اسـت...

 

 



نظرات شما عزیزان:

عروسک شکسته
ساعت15:40---13 آذر 1393
من ک خییییلی خوشم اومد از مطالبت بهم سربزن خوشحال میشم
پاسخ:چشم حتما


رومینـــــــــا
ساعت20:05---8 آذر 1393

همیشه نوشتن دلیل میخواهد
گاهی خوشی ..گاهی غمگینی وگاهی
تـــــــــنـهـایــــی
نوشتن از تنهایی دشوار است
تنهایی نوشتنی نیست،درک کردنی ست
واکنون من تنهایم
وهیچگاه تنهایی ام را فریاد نزدم
شکوه نکردم
تنهایی درد نیست زندگیست
باید بیاموزی اش ...
سلام....وبتون عالیه
پاسخ:سلام..ممنون نظر لطف شماس



bentozahra
ساعت18:56---7 آذر 1393
من گناه کردم تو بخشیدی ...شرمنده شدم
فراموش کردم..........
باز گناه کردم باز هم بخشیدی .........
تو بزرگی ومن کوچک
تو با ان بزرگی مرا فراموش نمیکنی
من با این کوچکی از یاد بردمت...........
پاسخ:ممنون بسیار زیبا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جملات زیبا ، عکس زیبا ، خدا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 7 آذر 1393برچسب:دعا,خدا,گناه,جملات زیبا,عکس زیبا, | 13:51 | نویسنده : جواد |